A flight with Emirates

9 september 2015 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Man man man, wat hebben wij het getroffen met de heenreis. Ten eerste hebben we het geluk gehad dat er in het rijtje naast ons 3 plekken vrij waren!! Hier ben ik dus snel gaan zitten met mijn lange stelten waardoor ik dus lekker een paar uurtjes heb geslapen onderweg naar Dubai. (Charmain had dus 2 stoelen voor zichzelf. In verhouding komt dit misschien op het zelfde neer haha)

Maar in dit vliegtuig wil je eigenlijk niet slapen. Ik type dit verslag vanuit het vliegtuig met mijn oordopjes ingeplugd in de stoel voor me waar ik nu de gehele lijst van Afro Jack aan het beluisteren ben. Ja er is dus wifi. daarnaast heb je een stopcontact (wereldstekker), USB poort, een eigen tv met 500 films en 2000 kanalen en een soort PSP'tje om spelletjes op te spelen. Wat een luxe!!

We hadden wat vertraging op Schiphol waardoor we op Dubai jammer genoeg snel naar onze gate moesten om bijna meteen weer in het volgende, net zo luxe, toestel te stappen. Nu zitten we in de middelste rij met 4 stoelen. En jawel, alleen voor ons tweeën!!

Ik kijk even op mijn tv'tje en zie dat we nog 3 uur en 1 minuut moeten vliegen. Ik ga dus nog ff een filmpje kijken en dan zijn wij eindelijk in Bali!! (21:36 plaatselijke tijd)