De eerste maand

9 oktober 2015

De eerste maand zit er alweer op...

Als ik terugkijk naar die maand is alles zo snel gegaan. De eerste week lekker gerelaxt en vooral het strand opgezocht en vanaf de tweede week elke dag 9 uur stagelopen..
Ja het zijn lange dagen in die hitte maar je krijgt er genoeg voor terug. Kijk maar eens bij de foto's en video's naar de activiteiten die ik gedaan heb. (mountainbiken, raften en paragliden).

De meeste Nederlandse studenten hier die ook via YPI hier in Bali zijn hebben afgelopen week Sumatra bezocht. Ik kon jammer genoeg niet mee omdat het jubileum van mijn stagebedrijf in dat weekend viel.
Dit uitje was een groot succes hoorde ik en daarom kijk ik al uit naar de andere uitjes. De eerstvolgende staat gepland aan het einde van de maand.
Ik ga de Rinjani beklimmen. Dit moet een geweldige ervaring zijn. 2 dagen omhoog lopen en 1 dag naar beneden. Ik kan er van alles over vertellen maar zoek het eens op op Youtube, je zal versteld staan!!

Verder genieten we van de Balinese cultuur. Steeds pittiger eten, de taal beetje bij beetje leren kennen en af en toe de dagelijkse routines ontsnappen om "het vakantie gevoel" te krijgen.

Charmain en ik hebben in de buurt van ons appartement alles wel gezien. In de komende weekenden gaan we er op uit om enkele mooie plekken op het eiland te zien, we moeten natuurlijk nog reisleider spelen voor bezoekende familie en vrienden.

Kortom we houden het nog wel ff vol hier...!!

1. Frank Dekkers:
    9 oktober 2015
    Goedemorgen Kevin. Leuk verslag en zo te horen is er genoeg te beleven. Fijn dat je het naar je zin hebt op Bali. Ik heb er al veel van gehoord en gelezen. Ik hoop er ook eens naar toe te gaan op vakantie. Lijkt me best relaxed.
    Succes verder met je stage en geniet er ook van de komende maanden. Gr.frank
  2. Karin:
    9 oktober 2015
    Ha vent, de tijd vliegt om als ik het zo lees. Geniet er nog lekker van en ga maar goed op verkenning op het eiland, we komen er zo aan!!!
    Groetjes Papa
  3. Karin:
    9 oktober 2015
    Hey lieve schat, time flies when you're having fun!
    Jij/jullie hebben je plekje en draai wel gevonden.
    Geniet van 't Balinese leven; wij zijn aan 't aftellen :-)
    Xxx, mama
    .....die paraglidingfoto's; fantastisch!
  4. Sandra:
    9 oktober 2015
    Wat klinkt het weer super allemaal en heerlijk dat je zoveel ondernemen en genieten!! Have fun nog en dikke knuf .. Tante San
  5. Marianka:
    9 oktober 2015
    Moge vent! Nou.... ik heb die Rinjani s opgezocht enne.... das wat anders dan de Kustmarathon!! Check je tzt de accu van je telefoon nog even!? Kiek mer uut...... maar vooral....GENIET van deze mooie kansen! x
  6. Oma pikaar:
    9 oktober 2015
    Al een maand voorbij. Hoe snel kan het gaan. Maar het is goed te lezen dat je je draai gevonden hebt. Werken en genieten is een mooie balans. Goed gedaan. Geniet !!!
  7. Elly:
    9 oktober 2015
    nou we zijn blij dat het zo goed gaat met je en dat je het naar je zin hebt. Zo kunnen we een beetje mee kijken en het ziet er super uit, ook al die activiteiten die je doet echt helemaal Kevin haha. Je hoeft niet stil te zitten en je te vervelen althans in je vrije tijd. We kijken alweer uit naar het volgende verslag en de prachtige foto's. Nog een hele fijne tijd ☀️ Elly Kirsten en kai
  8. Moniek verbart:
    9 oktober 2015
    He kevin. Nu al weer een maand voorbij jeetje wat gaat de tijd snel. Goed om te lezen dat het je zo goed af gaat. Elke keer is het weer leuk om je stukjes te lezen en je foto's te bekijken. Veel plezier verder de komende tijd
  9. Jaap en Bep van Hulst:
    Hee Kevin,

Wat ben jij n gelukkige vent.
    Jij kunt van je hobby je beroep maken en dat lukt nog aardig ook denk ik. Ik hoop dat je neef dat later ook kan zeggen!!
    Kevin veel plezier en we kijken uit naar je volgende bericht.
    Groetjes
  10. Mario:
    10 oktober 2015
    Hey kevin,
    Leuk om weer eens iets van je avonturen te horen, jij vermaakt je wel.

De Rinjani das iets anders dan de Coudurpseberg, vergeet je Zeeuwse vlag niet mee te nemen die wappert daar niet zo vaak denk ik.

Sampai jumpa Mario
  11. Opa en omi:
    10 oktober 2015
    Hoi Kevin. Je gaat de berg beklimmen dan maak je eens mee hoe ik afzie als ik door het Eifelgebergte loop met de drijfjacht op de varkens .reeën en herten. Je doe op zo,n manier wel veel ervaring op met de verschillende sportactiviteiten. Het ga je goed en we zien weer uit naar jouw volgend verslag. Groeten opa en omi. xxx
  12. Annelies:
    25 oktober 2015
    hoi Kevin, ziet er weer goed uit, mooie foto's. Het lijkt me 'n hele belevenis om vanuit de lucht neer te kijken op Bali met z'n mooie kust met aangename temperaturen. Als je de kans krijgt, zou je ook nog eens 'n uitstap naar Java moeten maken!
    Maar natuurlijk ook nog veel plezier en succes met je stage,
    groetjes vanuit Hulst