De laatste paar weken

22 december 2015 - Lembongan, Indonesië

Afgelopen weken is mijn laptop kapot gegaan en zijn onze plannen om naar de Filipijnen te gaan gecancelled. Maaaaar de stageperiode zit erop. (op wat verslagen na dan..).
Afgelopen vrijdag heb ik iedereen bedankt en tot ziens gezegd. Vervolgens was het 1 groot party weekend omdat Char jarig was en ook Peter die voor Charmain samen met zijn moeder en tante op bezoek was. Zondag zijn we dus lekker uit eten gegaan en niet bij zomaar een restaurant nee nee. Bij Lonny de TV kok! (die niemand kent als je <40 bent haha) Maar wat hebben we daar heerlijk gegeten!

Nu schrijf ik vanaf Lembongan, het eilandje net naast Bali en wat ook bij Bali hoort. Char en ik hadden even wat nieuws nodig. Nieuwe omgeving en nieuwe prikkels. We vertoeven deze week dus nog hier en op Nusa Penida.

Kerst slaan we eigenlijk maar over dit jaar om oud en nieuw 2x zo hard te vieren. Ook in het nieuwe jaar wordt het nog 2 weken feesten met Olaf en Daan.

Kortom alles eruit halen wat erin zit is het motto van de laatste 3 weken!!

1. Marianka:
    22 december 2015
    Nou klinkt weer goed vent! Lekker dat je stage erop zit Wij gaan je wel missen hoor met kerst! Maar de tijd die je anders aan surprises en goeie gedichten kwijt zou zijn, heb je nu mooi over voor die laatste verslagen! Veel plezier nog!! Groetjes uit Heinkenszand!
  2. Sandra:
    22 december 2015
    Klinkt heeeeeeeerlijk! Lekker vakantie vieren nu ...
    Kerst is niet zo erg denk ik ;-) en oud&nieuw extra goed vieren op deze speciale manier. Heel veel plezier en geniet er lekker van!!!! X
  3. Oma pikaar:
    22 december 2015
    Heeeerlijk genieten van de laatste weken. Wat je de laatste maanden hebt gedaan en nu nog gaat doen pakt niemand niet je meer af.
  4. Karin:
    22 december 2015
    NJOY die laatste paar weken en inderdaad je kent 't Van Iersel-motto "haal eruit wat erin zit binnen de mogelijkheden".
    En pas op jezelf/elkaar. Een dikke kerstknuffel van mij!
    Xxx
  5. Opa en omi:
    23 december 2015
    Geniet nog lekker die laatste weken daar op Bali of op die andere eilanden. Als je weer thuis bent moet je er weer tegenaan met je studie en werkzaamheden. Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig Nieuwjaar. Groeten opa en omi. xxx
  6. Jaap en Bep van Hulst:
    24 december 2015
    Hee Kevin, leuk je laatste verslag,we hebben het met plezier gelezen. Geniet nog lekker van de laatste weken!! We wensen je fijne Feestdagen en n gezond en succesvol 2016 toe.
  7. Elly:
    2 januari 2016
    Heey Kevin
    Leuk dat je vrienden nog komen, kun je ze ook een beetje laten proeven van wat jij daar hebt mee gemaakt en gezien. En in ik ken Lonny de tv kok hoor hij heeft zelfs bij de agri nog staan koken maar dat is al een jaartje of wat terug. Daar kun je zelfs sauzen kopen zijn foto staat erop, echt een goede kok haha. Nou nog veel plezier de komende dagen en we zien je snel weer. Xxx