Het afscheid

9 september 2015 - Schiphol, Nederland

Je weet het al zo lang dat het eraan zit te komen. Je probeert de laatste weken iedereen zoveel mogelijk te zien en zoveel mogelijk leuke dingen te doen..

Thuis, net voor vertrek, zei ik nog dat ik er nu wel aan toe was om weg te gaan.
Het regelen van de financiën bij het DUO, de beurs regelen van de HZ, achter mijn visum aanzitten, contact houden met mijn stagebedrijf, verslagen maken voor school en natuurlijk je spullen bij elkaar zoeken (wat pa en ma grotendeels wel gedaan hebben).
Dit allemaal naast mijn werk van de zomer. Kortom ik was wel klaar met de voorbereidingen en wilde gewoon op pad..!!

Tijdens de autorit naar Schiphol lijkt het dan eindelijk een beetje door te dringen. Voor het laatst nog even tegen Kirsten aan zitten en maar wachten tot we er zijn..

Op Schiphol zelf Charmain opgezocht en samen onze bagage alvast eens afgegeven. Vervolgens nog even gezellig wat gegeten met z'n allen maar toen moest het er toch echt van komen.

De laatste knuffels werden gegeven en hier en daar ging een traantje over de wangen.. Nu was het dus echt zover,

4 maanden op pad met z'n 2en

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Elly:
    10 september 2015
    afscheid nemen is altijd moeilijk maar daar tegenover is het weerzien straks toppie (hopen we dan he haha )
  2. Karin:
    10 september 2015
    Afscheid nemen bestaat niet. Je door de poortjes zien vertrekken en niet meer in beeld hebben is 'ff een dingetje'. Een traan mag. Maar weet je: allemaal zien we dezelfde zon dezelfde maan (alleen 6 uur eerder of later). En allemaal gaan we er wat van maken die 4 mnd ♥
  3. Frank Dekkers:
    10 september 2015
    Gelukkig is het maar voor 4 maanden. Dat gaat vlug voorbij. En als je terugkomt is er in ieder geval iemand heel blij. Haha.
    Geniet er ook van Kevin. Succes.