Vakantie

21 november 2015

Ik heb het schrijven even laten afweten vanwege mijn vakantie. Pa en ma waren nog maar net thuis of Kirsten stapte al op het vliegtuig.
Deze vluchten verliepen niet zo soepel zoals iedereen wel weet. De Rinjani, waar ik in mijn vorige blog nog over schreef dat ik die ging beklimmen, is uitgebarsten. De gevolgen waren dat pa en ma 2 dagen langer op Bali zijn gebleven, Kirsten een andere vlucht heeft moeten boeken en dat we deze vulkaan niet gaan beklimmen.
Maar goed dat maakte niet uit want Kirsten kon gelukkig toch komen! We hebben in net geen 2 weken zoveel gedaan en gezien op een hele relaxte manier.

Alle mooie stranden en zwembaden die ik in vorige blogs heb beschreven zijn we samen afgegaan. Elke dag kijken waar we gingen slapen en er gewoon op uit trekken, heerlijk! Naast de voor mij bekende plekken hebben we ook dingen gedaan die ik nog niet gezien had. Samen met de hele YPI de Batur sunrise trekking gedaan, de Uluwatu tempel bezocht en een aantel dagen op de Gili eilanden vertoefd.

De Gili eilanden waren echt super. Bali is mooi maar op 2 uurtjes varen liggen 3 eilandjes met het helderste water, de witste stranden en de mooiste riffen. Gili Trawangan het party eiland. Gili Meno het hele rustige eiland en Gili Air dat ertussenin zit. De eerste dag hebben we gerelaxt op Air met zijn reggaemuziek en rustige stranden. De tweede dag hebben we het mooiste gedaan wat ik tot nu toe heb gedaan tijdens mijn tijd hier, namelijk snorkelen. Met de boot alle 3 de eilanden langs geweest en op 4 verschillende plekken een duik mogen nemen. Het hoogtepunt was toch zeker wel het zwemmen met schildpadden!
Na deze trip was het op Trawangan verder genieten van het lekkere eten en de cocktails.

Naast dit persoonlijke hoogtepunt hebben we genoeg mooie dingen bezocht die je beter kan bekijken op de foto's (die ik hopelijk kan uploaden zo meteen).

Tussendoor mijn vakantie had ik ook nog wat slecht nieuws. Mijn onderzoeksplan werd afgekeurd. De begeleiding vanuit school is tot nu toe niet echt top (ik ga het netjes houden..). Ik moest in mijn vakantie binnen een week mijn verbeterde plan inleveren. Ik hoop binnen een paar dagen het weer terug te krijgen zodat ik eindelijk kan beginnen aan mijn onderzoek.
De vakantie zit er na dit weekend op en moet dan nog een klein maandje stagelopen. Dit word nog een drukke periode waar ik van alles af moet ronden. Deze laatste periode heb ik voldoende te doen om de dagen te vullen en af te tellen tot onze laatste maand!

1. Frank Dekkers:
    21 november 2015
    Hey Kevin. Mooi verhaal weer. Leuke tijd gehad met Kirsten. Veel gezien en gedaan. Mooie foto's. En nu hard werken om je stage goed af te ronden. Dat gaat helemaal goed komen. Kirsten is weer veilig thuis gelukkig. Succes verder en geniet tussendoor toch maar van het mooie Bali . Gr.frank
  2. Karin:
    21 november 2015
    Na alle indrukken en fijne tijden er nog ff aan trekken dan! Je kan 't!
    Foto's zijn fantastisch gaaffff!
    Liefs! Xxx
  3. Sandra:
    21 november 2015
    Heerlijk genoten zo te zien. De foto's zijn echt super!!
    Wat gaat t stiekem snel joh ... Nog pittig maandje voor de boeg, maar gaat je vast lukken! Nog ff nagenieten nu en heel veel succes de komende maand .. Dikke knuf XX
  4. Marianka:
    21 november 2015
    Hey vent, heerlijk dat jullie zo genoten hebben samen! S6 met je opdracht komende maand! Zet m op hoor! Heel veel groetjes van ons! X
  5. Jaap en Bep van Hulst:
    22 november 2015
    Hoi Kevin , leuk om je verhalen te lezen, het schiet weeral op geniet er nog even van!!!
  6. Opa en omi:
    22 november 2015
    Hoi Kevin, weer leuk verhaal en mooie tijd samen gehad met Kirsten. Nu je stageperiode goed afronden en dan nog een poosje genieten op Bali. Hier is het weer kouder , natter en winderig. Groetjes opa en omi xxx
  7. Elly:
    25 november 2015
    Weer leuke verhalen en leuke dingen mee gemaakt samen met Kirsten die heeft het ook super gehad, en ja na wat gestrubbel over de vlucht ging het toch door. De foto's spreken voor zich het is er prachtig. Nu nog ff bikkelen die laatste maand en ook nog vakantie vieren en dan verwachten we je weer thuis hoor!